◄بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان

بازدید مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان

بازدید مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مهر اقتصاد ایرانیان و آقای صفری (فرماندار شهرستان پلدشت) از مزرعه کرانه مورخ ۹۸/۰۲/۰۴

 فرماندار پلدشت در این بازدید بر ظرفیت‌های بالای شهرستان در زمینه‌های کشاورزی، دامداری و شیلات اشاره نمود و افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان پلدشت آمادگی دارند در راستای حمایت و پشتیبانی از سرمایه‌گذاری، ورود فناوری و دانش‌روز در زمینه‌های ذکر شده همکاری و مساعدت‌های لازم را ارائه نمایند.
آقابابایی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان نیز در این بازدید گفت: شرکت کرانه نیلگون افق در شهرستان پلدشت ۱۰۰۰ هکتار زمین زیر کشت دارد که تاکنون با هزینه‌کرد ۵۰ میلیارد تومان برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی کرده است. وی در ادامه افزود، عمده محصولات استراتژیک زیر کشت این شرکت ( گندم، کلزا و چغندر ) بوده و آمادگی داریم در زمینه کشت درختان مثمر و غیر مثمر با انجام پژوهش‌های علمی، نتایج را در اختیار کشاورزان منطقه قرار دهیم. آقابابایی در پایان اعلام نمود: این شرکت آمادگی دارد در زمینه‌های پژوهشی، تحقیقاتی، تولیدی و بسته‌بندی محصولات کشاورزی در شهرستان پلدشت سرمایه‌گذاری نماید.